Klacht: 117 Euro betaalt. Maar geen product ontvangen

op 24 mei 2020 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 maart 2020. Heb ik bestelling gedaan naar Douglas parfumerie bv. En product betaald via worldpay met als bedrag van in totaal 117 Euro. Maar geen product ontvangen tot heden. Graag hoor ik van u zsm reactie. En wil graag regeling getroffen worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het met goede regelingafspraak getroffen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eerbeek1961