Klacht: 10 minuten voor tijd

op 02 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Vanavond kwamen wij 10 voor 9 aan bij de action in Papendrecht voor een potje grondverf. Een winkelmedewerker weigerde ons de toegang omdat ze anders te lang moest overwerken! Letterlijk! We moesten maar naar een andere winkel gaan want zij was er klaar mee voor vandaag!

Gewenste Oplossing:

Als ze excuses aanbieden en klanten gewoon netjes tot sluitingstijd ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimoverduin