Klacht: 1 maand oude toestel nu al problemen

op 08 oktober 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn toestel p10 light loopt steeds vast en zie Sims halve pagina’s in beeld en valt soms uit en start dan vanzelf weer op. Heb al gereset naar fabrieksinstellingen maar helpt niets. Het toestel is nog geen maand oud. De verkoper zei dat dit niet het beste toestel was en dat je dit kunt verwachten . Sorry ik vind dat ik dit niet mag verwachten. Kan het toestel ook opsturen naar dynafix maar daar heb ik zulke slechte ervaringen mee. Dat wil ik niet! Heb hiervoor hetzelfde toestel gehad maar die heb ik in de gracht laten vallen. Maar daar had ik helemaal geen problemen mee. En nu bij dit toestel al binnen een maand. Dat kan toch niet?!!

Heb hierboven maar iets ingevuld bij abonnement maar ik heb dit toestel los gekocht

Een nieuw toestel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

Reactie van de melder van de klacht Anneke Hendriks

2 maanden geleden - Nog geen reactie ontvangen!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Anneke Hendriks

1 maand geleden - Wat een service... Gewoon niets laten horen. En nog steeds het probleem!!! Hoop dat jullie alsnog mijn klacht oplossen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 26 oktober 2017 om 10:00 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Anneke Hendriks

1 maand geleden - Vind dat een reactie wel heel lang duurt.

Reactie van de melder van de klacht Anneke Hendriks

4 weken geleden - Vind dus helemaal niet dat de klacht is opgelost. De oplossing die u biedt heb ik al door de telefoon te horen gekregen. Voor mij is dat geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Hendriks