Klacht: 1 jaar badkamer reparatie

op 08 maart 2019 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Sinds maart 2018 begon een lekkage vanuit bovenbuurvrouw in badkamer. Maanden later is de lekkage pas oplost door vestia. Vloer vd badkamer was nog om niet aan te zien, maar Vestia wil deze maar met pijn en moeite vervangen. Nu zit ik al een week zonder badkamer , vloer en wandtegels zijn gesloopt. Wastafel hebben ze met lekkage gemonteerd, maar niemand die deze wil maken. Ik moet met mijn kind elke dag elders douchen. Huis is helemaal stoffig. Ik heb al zoveel dagenverlof moeten nemen van werk. En Bouwmeester en Haaglanden Installatieteccniek zitten alleen vingers te wijzen naar elkaar. Tot op heden niet opgelost. Alsof het z o moeilijk is om een nieuwe vloer en wandtegels te vervangen. Obegrijpelijk!

nu is het te laat. Ik kan beter advocaat in handen nemen om een badkamer reparatie. Ze gaan dan mijn verlofdagen , alle stress en verloren energie aan elders douchen moeten vergoeden. En dan moet mijjn badkamer nog gemaakt worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vestia nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 13 maart 2019 om 08:40 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw melding op de website van www.klacht.nl. Ik zie dat u deze melding ook al via de website van Vestia in heeft gediend. En dat uw melding al door ons in behandeling is genomen.

Wij zullen u verder via die procedure op de hoogte houden.

Vestia.

Alle klachten die gemeld zijn door widia83