Klacht: -1

op 22 januari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Lindorff incasso heeft op 2 rekeningen van mij bij de ABN Amro onterecht een blokkade gezet.
Zonder vooraankondiging en vooral niet toegestaan.
Ook krijg ik geen enkele informatie aan de telefoon en mijn brieven worden al helemaal niet beantwoord.

Blokkade opheffen en in gesprek gaan.
Dat kan nog tot dinsdag 28 januari 2014, dan heb ik een afspraak bij de politie om aangifte te doen.
Ik was daar vandaag voor informatie in deze kwestie en hun adviseerden mij dit.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Heeft op 29 januari 2014 om 11:37 geantwoord

Over privacy gesproken.
Jammer dat jullie als beoordeling geen -1 hebben, anders kregen ze dit van mij.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 januari 2014 om 11:40 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft op 29 januari 2014 een e-mailbericht ontvangen met uitleg en er wordt per reguliere post een financieel overzicht toegestuurd.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lindorff beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Susi Schu

3 jaren geleden - Lindorff heeft mijn klacht niet opgelost, want wat hun nu beweren, daar ging het niet over. De aangifte is gedaan en word in behandeling genomen en dan zien Lindorff en ik ons voor de rechter weer. Verder heb ik door een fout van Lindorff dossiers in mijn handen van mensen die ook bij hun lopen. Over privacy gesproken. Jammer dat jullie als beoordeling geen -1 hebben, anders kregen ze dit van mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Susi Schu