Klacht: 06/05 order; nog steeds niets ontvangen

op 27 mei 2015 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

Ik heb hier eerder een klacht geplaatst, die staat nu als ‘opgelost’ gemarkeerd maar dit is absoluut niet het geval, die was mijn originele klacht:

¨Op 06/05 heb ik een order geplaatst en een betaling gedaan van €73,95. Ondanks dat de status een dag later als ‘verzonden’ werd aangemerkt, helemaal niets meer gehoord.

Ik had ook speciaal gevraagd om een track and trace code, zodat ik het kon traceren. Hier werd geen gehoor aan gegeven en ik heb op al mijn e-mails geen reactie meer ontvangen.

Ik was altijd tevreden over de service maar er lijkt iets flink mis te gaan. Het gaat om order #065897.¨

Nadat ik de klacht had geplaatst werd en snel contact opgenomen en zou het verstuurd zijn per briefpost (zonder dat ik track and trace code kreeg, terwijl ik betaald had voor pakketpost). –> Niks ontvangen, nadat ik een aantal dagen e-mails stuurde gaven ze me de keuze om het geld terug te krijgen omdat er geen voorraad was, toen ik mijn rekeningnr gaf hoorde ik weer aantal dagen niets. Opeens was er wel weer voorraad, dus ze zouden het naar mij toe sturen,

Status vandaag: na herhaaldelijke e-mails hoor ik niks meer. Het lijkt er sterk op dat ik mijn geld kwijt ben en dat ze puur reageren om tijd te trekken. Ik word aan het lijntje gehouden en heb nu wederom niets gehoord

Ik wil mijn geld terug of de spullen uiterlijk overmorgen in huis hebben (met track and trace code. Anders zal ik andere stappen gaan ondernemen.

#065897
Bestelnummer: 65897

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kamagra-jelly.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kamagra-jelly.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door kamagra-jelly.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat kamagra-jelly.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chainreaction3