Klacht: 0571763405

freekwagenaar op 15 december 2021 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder kan wel gebeld worden, maar niet zelf bellen. Hoewel ze zeer weinig belt, is het gezien haar leeftijd (92) en gezondheid van levensbelang, dat ze wel kan bellen vanaf haar nummer, want ze woont nog zelfstandig in een aanleunwoning. Ze kijkt geen televisie, heeft geen internet en belt weinig. Voor ongeveer 60 euro per maand, is ze een goed klantje voor T-mobile, maar het is al meerdere keren voorgekomen, dat deze klacht speelde (kan wel gebeld worden, maar niet zelf bellen).
Actie, s.v.p.!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk zorgen, dat ze weer kan bellen. Liefst binnen nu en enkele uren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freekwagenaar