Klachten over Ryanair

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

218 klachten gemeld
1.5 /10
241 stemmen
241

Tijdslijn

Aanpassen boardingpas

Klacht van op 08 december 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Met het online inchecken zijn de gewone voornamen gebruikt. Niet wetende dat dit de voornaam moet zijn zoals vermeld in paspoort. Op de luchthaven werden we gedwongen 320 euro te betalen om de voornamen op de boardingpasses te veranderen. Alternatief... Lees meer

Geannuleerde vlucht

Klacht van op 04 december 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn vriend en ik zouden zaterdag vanaf Eindhoven naar Milaan vliegen. In verband met de mist waren er een aantal vluchten geannuleerd of vertraagd. Om 12:00 zou onze gate bekend worden. Deze werd bekend en tegelijk werd bekend dat er vertraging was.... Lees meer

Klacht cadeaubonnen

Klacht van op 28 november 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Op 22 dec 2017 ontving ik twee cadeaubonnen elk ter waarde van €50, dus in totaal € 100. Cadeaubon 213764930073600002 Cadeaubon 213764933380300001 Ik heb bij het boeken van een vlucht al meermaals geprobeerd deze in rekening te brengen, telkens worden deze niet aangenomen. Ik... Lees meer

twee keer ten onrechte eigen risico betaald

Klacht van op 24 november 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Bij reserveren bij Ryan Air autoverhuur eigen risicoverzekering betaald(26,79 );reserveringsnummer Ryan Air ES 799403400. Bij ophalen auto bij Goldcar Malaga abusievelijk door vermoeidheid wederom contact getekend met eigen risico verzekering (74,35 ).Cract 12525906 . Goldcar weigert terug te betalen omdat ik getekend... Lees meer

betaald geen order bevestiging

Klacht van op 23 november 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb 4 tickets geboekt via ryanair. ik heb betaald geen order bevestiging. Ryanair zegt dat ik niet betaald heb. Mijn bank gebeld duidelijk een afschrijving. Ik heb noodgedwongen nogmaals geboekt. dus nu 2 maal betaald. ze blijven beweren dat... Lees meer

We zijn alle spullen kwijt kleding cosmetica etc Op het klachtenformulier van Ryanair willen ze originele aankoopnota's dat kan natuurlijk niet. Ook wil ik smartegeld voor gederfd vakantieplezier Morgen 07.45 vertrekken we voor 17 dgn zonder bagage naar de Algarve we moeten van alles... Lees meer

Meer als 5 uur vertraging5

Klacht van op 16 november 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben een klacht en die word niet vergoed. 27 sept jongsleden zouden wij om 17.55u vertrekken met vlucht FR5205 naar malta.We zouden om 20.40 u landen en om 21.15u opgehaald worden door mijn dochter die op malta Stage loopt.Aan gezien... Lees meer