Klacht: Disfunctioneren Thermostaat

op 20 april 2012 over agpo ferroli in de categorie CV Ketels

Onze Agpo MegaDens 3 installatie wordt aangestuurd door een Agpo Therm Plus 1201045 Thermostaat. De ttemperatuur aflezing van de thermostaat is in orde. Maar de instelwaarden kloppen niet meer. Bij de zwarte punt, waar normaliter de waarde 20 gr C staat, is de huidige instelwaarde 14,5 gr C. Bij de +, normaliter 25 gr C, is de waarde nu 19 gr C. Bij de -, normaliter 15 gr C, is de instelwaarde momenteel 10 gr .
De thermostaat is in juli 2007 opgeleverd bij de oplevering van ons nieuwbouw appartement.

Vervanging op basis van garantie.

agpo ferroli

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Ferroli Nederland is recent gestart met het actief signaleren van online meldingen omtrent haar producten. Doordat Klacht.nl al een geruime tijd bestaat staan hier ook erg oude meldingen op die helaas vaak niet meer relevant zijn. Klacht.nl is een platform waar we nu actief op reageren maar is geen officieel klachtenkanaal voor onze installaties. Een aantal meldingen zijn destijds bij Ferroli Nederland rechtstreeks gemeld waardoor deze in behandeling worden genomen. Helaas is uw melding destijds niet bij ons bekend geweest. Wij hopen dat u begrijpt dat we deze melding daarom als opgelost beschouwen. Met vriendelijke groet, Webcare team Ferroli Nederland.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door agpo ferroli in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat agpo ferroli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.H.Park