Klacht: Zwaar ontevreden over haarkleur

op 05 september 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Het resultaat van me haar ziet er totaal niet uit zoals ik gewenst had. Ik had bruin haar en wou naar wat lichter gaan, maar me haren zijn gewoon oranje geworden. En niet eens 1 kleur oranje, maar verschillende. Ook is het me niet verteld dat het niet mogelijk is om met mijn haar naar licht te kunnen gaan. De kapper zei meteen ja dat doen we en vertelde me de volgende dag nadat ik terugkwam met het resultaat dat het nooit zou lukken. Vervolgens is er geknoeid in me haren en heb ik vlekken op me hoofd. Ook is er geen mooie overloop gemaakt en het ziet er totaal niet uit! Mensen maken grappen over me haren en zeggen wat heb jij met je haren gedaan heb je met een pakje zitten spelen. Terwijl dit eigenlijk gewoon gedaan is door een ‘proffecionele’ kapper.

Ik zou graag mijn totale bedrag terugwillen wat ik aan jullie heb betaald plus de schadevergoeding om mijn haar weer te krijgen zoals ik het gewilt had, maar dat bij een andere kapper omdat ik bij Brainwash helaas geen vertrouwen meer in heb na dit resultaat. Me haren zijn er al erg dood van de blondering geworden en wil het niet erger hebben!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LailaBounjoua