Klacht: zorgkosten nota 2010

rs1990 op 05 april 2018 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Een brief van LAVG gerechtsdeurwaarders gedateerd 28 maart 2018, is mij toegestuurd. Ik moest een bedrag van 40,00 euro betalen (2010). Ik heb echter nooit eerder een herinnering of aanmaning gekregen van Zilver kruis. Hoe moet ik weten dat ik nog een bedrag van 10 jaar terug 40 euro had openstaan. Zij zijn verplicht om herinnering of aanmaning te sturen. Zij kunnen in de systeem ook niet vinden dat zij een herinnering hadden verstuurd. Dit is direct naar de deurwaarder gegaan ten onrechte! Telefonisch gesproken: Ja, wij kunnen er niks aan doen. Alle oude en kleine bedragen hebben wij direct verstuurd naar de deurwaarder. Zo is het niet gang van zaken. Ze moeten hierop aangepakt worden. Het zijn gewoon dieven!

Ik wis niet dat ik nog een openstaande bedrag had. Als het zo was had ik echter wel 40 euro betaald. Als ik de rest ook kon afbetalen. Dit is allemaal ten onrechte!! Ik wil graag alleen het bedrag betalen wat ik verschuldigd ben en niet de deurwaarder! onzin!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door