Klacht: Zooi

Dit bedrijf over de vloer gehad voor een badkamer renovatie, 1 brok ellende, afgesproken tijden worden niet na gekomen, slopers die letterlijk alles slopen. Weer dit bedrijf over de vloer voor een keuken renovatie, weer niks anders dan 1 brok ellende,
Maandag zou er gesloopt worden, sloper kon na 14uur niet meer verder omdat er nog een ander bedrijf moest komen voor de verwarming, deze kwam pas de volgende dag, op dinsdag, de dag dat de stucadoor zou komen, deze is uit eindelijk op woensdag gekomen, wat eigenlijk de droogdag van het stucwerk zou zijn. Donderdag zou de tegelzetter komen die uit eindelijk vrijdag is gekomen, waardoor de electricien niet kan komen, ook krijg ik te horen dat de verwarming niet terug geplaats kan worden want deze is nog niet klaar.

Wanneer de keuken nu dus afgemaakt wordt? Geen idee.

Mijn ervaring 1 grote ongeorganiseerd zooitje.

Dat de keuken volledig af wordt gemaakt in het afgesproken termijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jansen Huybregts Onderhoud Renovatie Nieuwbouw

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jansen Huybregts Onderhoud Renovatie Nieuwbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte Vergeer