Klacht: Zonder vlees????

op 11 oktober 2017 over Knorr in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ja Knorr, ik blijf deze klacht posten totdat jullie op zijn minst de moeite nemen om deze te bekijken:

“Vandaag hebben mijn vriendin en ik, respectievelijk 20 jaar en (ik als nieuwkomer) 1 jaar vegetarisch, de Knorr Lasagnette gegeten. Toegegeven: het smaakte zoals gewoonlijk goed! Wij hebben dit gerecht al meerdere keren gegeten. Maar nu komt het: voor op de verpakking staat “Een dagje zonder vlees? Zie tip op de achterkant”. Op de achterkant is inderdaad een alternatief te vinden zónder vlees (althans, zo lijkt het), waarbij tonijn gebruikt wordt. Wij eten ook geen vis, dus hebben we de tonijn, zoals altijd, vervangen door andere dingen. Door de meerdere vermeldingen ‘zonder vlees’ bij dit recept, hebben we eigenlijk nooit naar de ingrediënten gekeken. Door stom toeval deed ik dit nu wel. En wat blijkt? Dat er in de saus (die je óók moet gebruiken bij de “zonder vlees”-variant) gewoon vlees zit! In de saus zit namelijk 3% gerookt spek én spekstukjes!! Nu ben ik, zoals ik al zei, pas een jaar vegetarisch en ben ik nog niet de moeilijkste hierin, maar mijn vriendin eet al 20 jaar(!!) geen vlees en blijkt nu al meerdere keren voorgelogen te zijn. “Zo maak je hem zonder vlees”?! Mooi niet dus!”

Wanneer de verpakking aangepast wordt en wij gecompenseerd worden. Maar laat ze eerst maar eens deze klacht in behandeling nemen, want dat doen ze tot nog toe nog steeds niet!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Knorr

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Knorr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rdewaard