Klacht: Zonder enig informatie of contract lidmaatschap aangesmeerd.

op 09 januari 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik krijg zomaar een acceptgiro eveneens mijn vader krijgt het zelfde acceptgiro terwijl we nooit iets mee te maken hebben gehad. Belachelijk en ik word hier ongelovelijk boos om. Ik betaal hem niet. En wil hier ook geen brieven van ontvangen.

Ik wil niets meer horen van FNV bond. Ik heb gebeld en half uur aan de lijn moeten wachten. Ik ga niet meer mee bezig. Mensen afpersen?? Zelfs in Nederland. Ik heb wel veel meer te zeggen maar wil het hierbij laten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 13:36 geantwoord

Geachte heer Alkan,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn, dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door rshasan