Klacht: Zonder bevestiging geld van rekening

op 15 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Beste,
telefonisch werd ik overhaald mee te doen aan een loterij, de eerste deelname was gratis. Ik zou een mail krijgen met de nodige uitleg, en moest daar ook bevestigen. Nooit mail gezien, maar een week daarna was er wel een domiciliering geregeld. Heb deze kunnen tegenhouden, maar vraag mij af of het hiermee opgelost is. Heb ook nooit iets gehoord over de gratis deelname

Mvg
de loose dona

Het tenietdoen van de domiciliering

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door Donax