Klacht: zomerpakket

op 20 juni 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin deze maand heb ik het SBS zomerpakket besteld en betaald.Vrijdag 10 juni was op het bezorgadres niemand thuis en is het pakket weer mee teruggenomen met het bekende kaartje van post NL in de brievenbus, dat ze de volgende dag weer zouden komen. Niet dus!
Gebeld met Post Nl , die vertelden dat het pakket beschadigd was en dat het zaterdag 11 juni weer retour afzender is gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een zomerpakket bij mij thuis wordt afgeleverd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nick2468