Klacht: Zomer zuurkool stamppot met rookworst

op 19 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik denk gewoon een zuurkool stamppot te pakken met spekjes maar hellaas zaten hier rozijnen in die in het klein zomer stamppot wordt genoemd. Dit houdt dus in dat de gehele zomer geen gewone stamppot te verkrijgen is dit is heel ernstig ook in de tropen wordt gewoon stamppot etc gegeten. Ik heb het weggegooid vreselijk was dit heeft niets met zuurkool te maken jullie hoeven geen reactie te sturen maar ik ben klaar met dit merk sorry
Met vriendelijke groeten
Marianne Rijnsburger

Haal dit product uit de handel! Heeft niets met de zuurkoolstamppot te maken noem het anders maar verstrek wel het product ZUURKOOL

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 20 mei 2016 om 09:28 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant via een privé bericht en een navraag gedaan over welk product het gaat om eventueel tot een oplossing te komen. Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Rijnsburger