Klacht: zomaar verlengen zonder toezegging

op 02 juni 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoon was 16,5 ongeveer toen er op een dag 2 heren van de FNV bond in de klas kwamen met hele mooie praatjes over de FNV
dat ze daar gratis lid van konden worden want dan konden ze helpen belastinggeld terug te vragen voor diegene die een bijbaantje hadden .
nou dat klonk wel fijn in de jongeren oortjes logisch.
er werd natuurlijk niet bij verteld dat als ze 18 waren ze het wel zelf stop zouden moeten zetten
nu is mijn zoon ondertussen 18 geworden
en 2-3 maanden na zijn verjaardag kreeg ik een acceptgiro met verzoek betaling voor lidmaatschap 17 euro zoveel per maand.
ik heb toen opgebeld en die gaven aan dat mijn zoon een brief zou hebben moet hebben ontvangen en omdat ie daar niet op gereageert zou hebben zit ie vast aan een lidmaatschap.
BEETJE VREEMD maar ik ben de ouder thuis die alle post regelt en bij houd en héb NOOIT een brief gezien.
mijn zoon heeft al helemaal geen besef van post en studeert en werk in het weekend bij.
voor een paar uurtjes.
volgens de FNV kan het wel.worden stop gezet maar dan moet hij eerst nog 3 maanden lid blijven en betalen
en dan pas kan stoppen.
dat vind ik totaal BELACHELIJK natuurlijk en geef aan dat ik de gene ben die dat dan zou moeten betalen want met die paar uurtjes kan mijn zoon dat niet betalen van die paar uurtjes .
ik heb toen een mail.gestuurd en alles uitgeleend.
en kreeg een bericht terug dat het in behandeling word genomen.
ik blijf ondertussen aanmaningen ontvangen en ik weer bellen erover maar moet even wachten want er is een achterstand inde verwerking volgens een medewerkers nu ruim 2-3 maanden later nog steeds geen antwoord, weer geveld 2 weken geleden maar er was nog steeds een achterstand met de verwerking en van de week weer een AANMANING BELACHELIJK..
het is toch raar dat je zo.aaar ergens aan vast zit zonder je daar toestemming voor geeft en dan ook nog aan minder jarigen volgens mij mag dat juridische helemal niet eens .
HELP WIE WEET RAAD.

Gewenste Oplossing:

dat alles gewoon vervalt en er geen lidmaatschap is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 06 juni 2016 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Khidouma,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw klacht is van juni 2015. Voor zover ik na kan gaan heeft u uw klacht destijds ook via ons contactcenter kenbaar gemaakt en is deze daar opgelost. Om die reden ga ik over tot het afmelden van uw klacht op deze site.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, wilt u dat dan alstublieft aan ons laten weten? Op https://www.fnv.nl/contact/ staan de mogelijkheden om contact met ons op te kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door aabbcc112233