Klacht: Zomaar eruit geknikkerd tijdens afstudeerperiode

op 05 april 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Ik ben in oktober 2015 gestart met de opleiding sociaal maatschappelijk dienstverlening. Ik heb een studievertraging gehad, omdat ik geen stageplek kon vinden. Dit heb ik inmiddels al gevonden en ben het aan het afronden. Volgend week ben ik klaar met mijn stage en heb mijn examens allemaal klaarliggen.

Ik heb extraneus gevraagd om drie maanden te verlengingen, zodat ik mij kan focussen voor de andere toetsen die ik moet maken.

Ik vind het niet terecht dat mijn aanvraag voor extraneus is afgewezen, omdat ik blijkbaar niet voldoende portfolio’s heb ingeleverd.
Ik heb al mijn portfolio’s klaar staan , alleen moet ik nog de herkansingen aanvragen. Mijn baas is jurist en zij is niet eens met de beslissing die er genomen is. Ik doe kei hard mijn best en dan krijg ik dit te horen terwijl ik nog toe in staat ben om te gaan betalen!

Ik ben al klaar met mijn stage en ik wil graag dat ik niet word afgewezen voor de aanvraag van extraneus. Vooral, omdat ik bezig ben om af te studeren. Bovendien ga ik binnenkort trouwen en heb ik deze diploma hard nodig!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 02 mei 2017 om 15:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Esratje