Klacht: Zo maar neergelegd tijdens hulp vraag

op 13 september 2018 over Alarmcentrale 112 in de categorie Artsen

Op vrijdag avond 24-08-2018 om 22:31 belt mijn dochter sara ter Hoeve 112 omdat we een bewusteloos meisje van 15jaar vinden bij het kruidvat Zeewolde ze kreeg de politie en die verbond haar netjes door met de ambulance. Ze wilde haar verhaal doen vertelde dat het vermoedelijk om een dronken meisje ging vanaf dat moment werdt abrupt de telefoon verbroken aan de kant van de alarmcentrale.
Dit kan niet ging om een 15jarig meisje uiteindelijk hebben we haar in een persoon auto neergelegd en haar moeder is naar het ziekenhuis gereden.
Ik hoop dat het geen gewoonte wordt dat de alarmcentrale plotseling zonder reden de verbinding verbreekt.
Alle lof gaat nu naar de politie en de omstanders die geholpen hebben maar wat een koude douche van de alarmcentrale wat nu als haar aire en breathe was gestopt?

Wanneer ze netjes hadden geluisterd en terug gesproken hadden.
Ik vind dit echt ongelooflijk dom een heel groot risico en het slachtoffer kenden we niet een meisje van 15 laten ze aan haar lot over heel erg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alarmcentrale 112

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alarmcentrale 112 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Essio