Klacht: Zo druk en geen airco hebben

op 03 augustus 2016 over Ballorig in de categorie Kinderen

Beste ballorig vestiging venlo ,
Vanmiddag was ik er met mijn zoontje en nichtje en jullie lieten maar mensen naar binnen , en dat terwijl jullie wisten dat al die mensen die jullie naar binnen lieten niet eens ergens kon gaan zitten , laat staan hun spullen kwijt konden . Baby’s konden niet eens meer spelen omdat al die grote kinderen daar aan het spelen waren . Waardoor wij dus ook binnen 30 minuten al weer buiten stonden ook omdat het enorm benauwd was . Beetje zonde van mijn geld dus ! Opweg naar de uitgang wou ik dus ook mijn geld terug vragen maar er stond al zo’n lange rij dat ik maar weg ben gegaan .

Ik zou graag willen zien dat jullie hier voortaan iets meer rekening mee houden en zorgen voor een goede airco . Vooral als jullie zoveel mensen naar binnen laten .

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ballorig in behandeling genomen

Bericht van Ballorig

9 maanden geleden - Beste Mvr Hoymann, Allereerst wil ik u bedanken voor het indienen van uw klacht. Wat vervelend dat u dit zo hebben moeten meemaken bij ons. We hebben uw punten intern besproken en willen dit ook graag bij u kenbaar maken. Bij slecht weer kan het in Ballorig Venlo, met name tijdens de vakantieperiode, heel erg druk zijn. Toen u hier met uw zoontje en nichtje kwam, was dit één van die dagen geweest. Graag zien we u, uw zoontje en nichtje nog graag terug in onze speeltuin. U hoeft voor die dag dan geen entree te betalen! Als u uw adresgegevens naar venlo@ballorig.nl wil sturen, dan zorg ik ervoor dat u 2 vrijkaartjes toegestuurd krijgt om nogmaals bij Ballorig Venlo te komen spelen. U mag uiteraard ook gerust naar ons bellen: 077 351 36 30 Inmiddels gaat er een personeelsnieuwsbrief uit, waarin staat dat onze medewerkers in de zaal meer moeten controleren en de gast bij binnenkomst beter moeten inlichten over zitplaatsen, etc. Verder is airconditioning helaas in onze speeltuin geen optie. Met vriendelijke groet, Team Ballorig Venlo

Alle klachten die gemeld zijn door Mvrhoymann