Klacht: Zij beantwoorden mijn emails niet

op 14 oktober 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

I probeer sinds 10 September om antwoord te krijgen op een erg simpele vraag die ik heb gesteld. I woon in Australia en ik kan niet gewoon bellen.Ik heb nu 4 keer een email gestuurd en hoor gewoon niets terug!

Als iemand van ABP the moeite neemt om mij te beantwoorden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 14 oktober 2016 om 13:28 geantwoord

Beste John,

Wat vervelend dat het zo lang duurt voordat je een reactie ontvangt. Ik zie dat mijn collega mevrouw Barlozzini op 13 september je e-mail heeft doorgestuurd naar de afdeling en dat zij vandaag ook nog een herinnering naar deze afdeling verzonden heeft. Als het goed is, heeft zij je daarover geinformeerd. Ik begrijp uit je e-mail dat je informatie wilt hebben over de legalisering van een document. Dit verzoek ligt bij de afdeling, maar zij hebben een lange afhandeltijd. Dus ik wil je graag nog even vragen om wat geduld.

Ik ben er wel al even in gedoken. Uit een e-mail van 2014 blijkt dat het opgestuurde document ten behoeve van de scheiding in Nederland dus niet legaal is. Mijn collega heeft destijds ter informatie 2 website doorgegeven. Misschien kun je hier nog eens kijken voor meer informatie:

Ik hoop dat je hier al mee verder kunt en verder ga ik ervan uit dat mijn collega's zo spoedig mogelijk je e-mail beantwoorden.

Cindy - Webcare Team ABP

Reactie van de melder van de klacht John Posthuma

1 maand geleden - Het was fantastisch om na lange tijd eindelijk een antwoord op een email te ontvangen . Ik weet nu dat deze afdeling kennelijk een lange afhandeltijd heeft en ik zal daarvoor geduldig wachten totdat zij contact met mij opnemen. Ik heb mevrouw Barlozzini geschreven that ik haar in 6 weken tijd opnieuw zal emaillen als ik nog niets hebt gehoord. Ik heb haar ook gevraagd om ontvangst van deze email van mij te bevestigen zodat ik niet weer "contact" verlies. Mijn dank zover aan Klant.nl

Heeft op 26 november 2016 om 21:47 geantwoord

Welnu wij zijn nu weer 6 weken verder en ik heb nog steeds geen antwoord van uw \"Department of Pensions \" ontvangen . Mischien kan mevrouw Barlozzini of Cindy van Webcare Team ABP mij enig idee geven wanneer ik kan verwachten eindelijk antwoord te krijgen want het is nu meer dan 3 maanden geleden dat ik mijn vraag stelde.

Alle klachten die gemeld zijn door John Posthuma