Klacht: Ziektekosten verzekering

op 03 oktober 2016 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Goedemorgen, Ben mevrouw S Hoyer wonende the A msterdam

Ik heb een brief d.d 27 September van lavg gekregen dat ik veroordeeld werd op 8 September door de rechtbank van een bedrag van 49 euro en proceskosten .

Mij klacht gaat over dat ik voor te rechter te verschijnen maar heb green dagvaarding gekregen ik heb ok geen vonnis hoe is dat mogelijk ik hoor een dagvaarding te krijgen.

Ik had een brief in maand maart gekregen waar hun zeiden dat ik premie verschuldig was van 108,75 van februari terwijl ik het bedrag 29 February had overgemaakt

Ik heb netjes een brief terug gestuurd dat ik degelijk else maand heb betaald samen met kopie afschirften zowel voor de Zorg en Lavg

In Hun reactie gaven ze aan de betalingen binnen te hebben gekregen maar de laatste betaling anders hebben verrekend
In plaats voor desbetreffende maand die nog open stond hebben zij deze voor de nieuwe maand mei verrekend.

En vervolgens hebben de maand April naar de deurwaarder gestuurd zonder mij erover te informeren en niet de gelegenheid om het te betalen zonder extra kosten
Er wordt maandelijks acceptgiro gestuurd doordat ik niet over de acceptgiro beschikte heb ik het geld overgemaakt zonder kenmerk

ik weet dat de zorgverzekeraar altijd deze motto gebruik als er een betaling is verricht word het altijd verrekend met een oude openstaande Schuld
Nu heb ik het geld voor desbetreffende maand gestort en nu verrekend ze het met de nieuwe die ik nog geen acceptgiro had ontvangen.
Ik vind de hele procedure onttoepasselijk en onterecht, en ik had betaald ik was geen incasso kosten schuldig en wordt ik gedagvaard zonder dagvaarding brief .
Ik heb een email adres voor verdere toelichting hoyer2008@hotmail.com

Eerst sturen zij een brief dat ik maand February niet heb betaald terwijl geld was volgens afschirft 29 February overgemaakt .
Vervolgens heb ik voor de maand April op d.d.op 5 mei betaald
Verrekend Hun voor de nieuwe maand laat April open en die sturen naar de deurwaarder en zo snel
Vervolgens ik krijg een brief d.d. 29 maart dat ik maand February schuldig daarna op d.d. 29 April van de lavg dat ik nog een premie verschuldig Ben van February . February is betaald met kenmerk dat heb ik bewijs gestuurd dat Ik heb betaald en nu zeggen ze op d.d. 17 mei maand April naar de deurwaarder hebben stuurd.
Maar had al een brief van de Lavg na 29 April ontvangen het is niet helemaal duidelijk

Dat de gamaakte kosten die gemaakt zijn kwijt te schelden incasso kosten en process kosten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

1 maand geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. LAVG

Reactie van de melder van de klacht Angelfire

1 maand geleden - Wederom geef ik een verklaring misschien was ik niet duidelijk genoeg ik neem aan dat ik benaderd werd in brief d.d 29 april. Brief d.d. 29 april dat ik maand bedrag februari 108,75 schuldig bent dat ik binnen 14 dagen om het bedrag te betalen dat is d.d.16 mei verval datum. Ik heb d.d. brief 4 mei erop gereageerd zowel dezelfde brief met kopie afschrift van mij gestuurd zowel naar Lavg en Anserzorg. Ik heb antwoord gekregen brief d.d. 12 mei van Anderzorg dat hun het bedrag binnen hebben gekregen. Van de Lagv kreeg ik brief d.d. 12 mei dat de Anderzorg dat het bedrag nog niet binnen was bij cliënt om het bedrag nog tot 15 mei hebt om te betalen. Het zijn twee tegenstrijdige brieven of dat er geen goede cuminicatie was tussen beide partijen. Ik zal een kopie afschrift sturen van betaalde termijnen Hierdoor concludeer ik dat de betaalde maand februari heb betaald en dat het binnen de gestelde termijn was betaald. Het is niet omdat ik de betalingsregeling heb voorgesteld, dat het betekent dat ik het schuld herkend, ik ben niet er mee eens, ik heb het gedaan zodat het schuld niet oploopt maar ga wel mij recht proberen te halen omdat ik vind dat het onterecht is. Er staat dat de dagvaarding op 14 juli in mij brievenbus was gedeponeerd maar ik heb tot heden niks ontvangen, anders had ik wel actie ondernomen. Ik heb niet voor niks een klacht ingediend als ik wist dat ik schuldig was, en hoop dat u het ook in ziet, o.a. van mij betalingen dat ik de waarheid spreek. Ik zal per post kopie afschriften sturen want weet niet als het verstandig is om het hier te plaatsen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelfire