Klacht: Ziek

op 25 december 2012 over Pepsi in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte,

Onlangs at ik Dortis sweet chili pepper. Erna werd ik plotseling zeer ziek zodat ik een dag ben moeten thuisblijven. Vogende dag ben ik enorm ziek gaan werken omdat ik op dit moment onmisbaar ben. Heb moeten overgeven op de terugweg naar huis. Dag erna was ik al vele beter en de dag daarna was ik terug gezond. Ik at van dezelfde zak chips tijdens en film en een paar uur later was het weer zover. Dit doet mer er serieux aan twijfelen of het niet de chips zou kunnen zijn. Indien nodig kan ik wel een bewijs voorleggen weliswaar.

Ik zou graag gecompenseerd worden voor de tijden dat ik niet heb kunnen werken. Dokterskost en graag de geruststelling dat me dit geen tweede maal gaat voorkomen. Ik ben namelijk best wel een liefhebber van het product, maar nu eerder een beetje angstig.
Indien er geen tegemoetkoming is zal ik zelf de energie erin moeten steken en deze zak naar een labo sturen om te onderzoeken wat er juist mis mee is.

6 jaren geleden - Ik heb Pepsi een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pepsi in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pepsi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pepsi

Heeft op 31 december 2012 om 08:48 geantwoord

Geachte Quadrum,
Wij vinden uw ervaringmet ons product zeer vervelend. UIt uw adresgegevens blijkt dat u in Belgie woonachtig bent. Wij hebben uw gegevens dan ook doorgestuurd naar onze Belgische collega's met het verzoek contact met u op te nemen.
Consumentenservice PepsiCo Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Quadrum