Klacht: Ziek

op 31 oktober 2019 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Ik ben 1x in heel het jaar 1 dag ziek geweest vervolgens ben ik de dag erna gaan werken. Maar ik was toch te ziek en ben daarna 2 dagen uit gaan zieken. Young Capital bleef maar (stalken) vragen wat ik precies markeer en dat ik te veel ziek ben. Vervolgens krijg ik tal van brieven binnen van het UWV. Ik moest een hele vragenlijst invullen en ik kreeg een formulier voor een ziektewet uitkering. Kom op Young Capital het is makkelijk om de verantwoordelijkheid van zieke personeel over te nemen van bedrijven om het vervolgens zo snel door te spelen naar het UWV.

Laat iemand uitzieken. Je moet wel even aankijken voordat je allerlei instanties inschakeld.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

10 maanden geleden - Dit klinkt niet als een gebruikelijke en fijne werkwijze dus we zoeken graag voor je uit wat er precies aan de hand is. Helaas vinden we jouw contactgegevens niet in ons systeem. Zou je de gegevens naar ons kunnen sturen? Dan duik ik verder in deze situatie. Wij horen het graag!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 09:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door HansKadans