Klacht: Zenuwpijn

op 09 oktober 2016 over Tandartsen in de categorie Artsen

Een aantal jaar geleden was een deel van m’n tand afgebroken, ik naar tandarts “Tandartspraktijk Ganzerikplein” te Rotterdam, waarna vulling is geplaatst. De tand bleef een beetje gevoelig totdat ik opeens na twee weken hevige pijn had aan die tand ’s nachts. Heb amper geslapen die nacht. Volgende dag naar noodtandarts Dental Clinics Zuiderterras, bleek de vulling tegen de zenuw aan geplaatst te zijn waardoor zenuw geïrriteerd is geraakt en uiteindelijk is gaan ontsteken met hevige pijn als gevolg.
Oplossing: laten trekken of wortelkanaal beh. Maar wortelkanaal beh. werd toch wel heel erg aangeraden. Dus later wortelkanaal behandeling ondergaan voor die tand.
Later klacht ingediend bij geschillencommissie maar uiteraard zoals mijn ervaring met dit soort instanties werd klacht niet gegrond verklaard zodat men door kan gaan met die praktijken. Had behoorlijke rekeningen, eerst voor die vulling plus controle 200 euro ofzo en toen noodtandarts ook iets van 100 en later die wortelkanaalbehandeling 600 euro maar dat werd wel een deel vergoed.

Nu speelt iets soortgelijks. Heb een tand die maand geleden gevuld is bij Dental Clinics Ommoord waar ik nu al een tijdje zit. De tand bleef gevoelig, totdat opeens paar dagen geleden ook weer een stuk afbrak, was niet goed gevuld. Weer naar noodtandarts dit keer tandartsenpost010 bij het Eramus. Ik zei: haal die tand er maar uit want zoveel ellende mee, tand was al drie keer gevuld ofzo. Nee de tand kon nog wel gevuld worden aldus de tandarts. Dus weer gevuld en wat denk je week later? Super gevoelig en pijnlijk weer. Met wederom 110 euro kosten waarvan 75 euro vergoed, dus zelf 35 euro moeten betalen. Ik voelde dat de vulling tegen de zenuw werd aangevuld, ondanks twee verdovingen voelde ik de zenuw.
Deze tand gaat straks zo goed als zeker ook weer geïrriteerd raken met veel pijn als gevolg. En ook weer kosten.

Wat moet ik nu doen. Elke keer vullingen tegen de zenuw aan.

Oplossing wat ik nu moet doen? Ik wil niet weer een wortelkanaal behandeling. Dan maar laten trekken maar waarom heeft die noodtandarts dat niet gedaan?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tandartsen

Reactie van de melder van de klacht Abel35

1 maand geleden - Het is nog erger, de tand waar onlangs stukje vanaf is gebroken is dezelfde tand van de wortelkanaalbehandeling.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abel35