Klacht: Zeer zeer slordig, slecht en onvakkundig geknipt!

op 16 december 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik ben de 2de week van december naar brainwash ibb Utrecht gegweest, ik HAD toen nog een volle kop met haren en een lange pluk in de pony aan de rechterkant van mn gezicht. Dankzij de salonleiding die me knipte heb ik nu het kapsel van een kerel, en voel door hun nu, met recht een oud wijf!!
Alles waarvan ik die juffrouw gevraagd heb om af te blijven qua lengte, heeft ze weggeknipt, de punt is uit mijn pony geknipt, mijn bakkebaarden zijn 2 cm lang, en ik lijk wel een idioot met dit verrotte kapsel.
Maar het ergste is… Ik had die punt in mn pony omdat ik huidkankervlekken in mn gezicht heb, om die te “verbergen” had ik al jaaaaren die punt. En toen ik het er met betreffende kapster over had, deed ze alsof ik loog over die vlekken , nou ze zijn donkerbruin en ze zijn er niet op getekend hoor.
Daardoor steeg mijn irritatie al mateloos ;ik lieg potvetdorie niet, ze kan het zelf zien, en dat het HK is, is een feit.
Tit overmaat van ramp gaat een andere klante zich ermee bemoeien, die vond dat ik Mijn betoog maar moest staken, ze wilde geknipt worden en had haast, ik heb haar toen vriendelijk verzocht haar klep te houden want ik had haar NIKS gevraagd en ze had hier ook niks mee te maken… Waarop een collega kapster me verzocht het pand te verlaten want ik had geen recht een klant uit te schelden… Een klant???? Wat maakt dat mij; een hond???? Een zwerver????
Volgens mij was ik de dag daarvoor ook een klant die nu met een mismaakt kapsel zit!
2 dagen na het incident werd ik door de rayonmanager gebeld, na afloop van haar werk op weg naar huis in de auto… En ik wil niet ondankbaar overkomen… Maar je PROEFT dat het een standaard riedeltje is… Jaaa mevrouw, zoiets tolereren we niet, dit nemen we intern op, hier gaan we wat mee doen, en excuses uiteraard.
Maar een oplossing of een tegemoetkoming hoor je niks van.
Ik ben vrijdags bij een ander kapsalon op het smaragdplein geweest… 1 en al kundigheid, en ondanks dat ze mijn haar niet langer kunnen knippen, hebben ze vreselijk hun best gedaan om me enigszins mooi te maken voor de aankomende feestdagen.
Waar mensen met hun handen werken worden fouten gemaakt, maar sta dan wel voor de fouten recht en behandel mensen niet alsof ze zwervers zijn en zet ze het pand uit als het te moeilijk word, zoals jullie bij mij deden… Schaam jullie!!!!!
Jullie professionaliteit ligt VER beneden peil!!!

Totaal niet tevreden voirlopig... Duurt zeker een half jaar of langer tot mn pluk weer aangegroeid is.
En die standaard excuses zijn een aanfluiting.
Ik zal NOOIT MEER 1 voet bij brainwash over d vloer zetten!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kant