Klacht: Zeer slechte service

op 13 januari 2014 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Komt met een klacht over mijn tablet die hapert in beeld en soms opnieuw opstart
Wilde graag een ander product heb het idee dat het een maandag morgen product was.Omdat ik het product uit de doos had gehaald en de tablet het daar goed deed moest ik maar gaan aan tonen wat het probleem was.Had de tablet nog geen 24 uur in huis.Een oplossing werd gevonden dat ze hem zouden opsturen naar Yarvik of ik anders maar een uurtje moest gaan winkelen zodat zij hem dan konden testen.
Al met al te gek voor worden ik moet bewijzen dat de tablet niet werkt.De woorden van de bedrijfsleider was ik geloof u niet want hij doet het hier goed.Ben nog nooit zo slecht behandelt zelf werd er geen moeite meer gedaan om het product weer juist in de doos te doen.Ga iedereen aanraden nooit meer een product te kopen bij Saturn in Heerhugowaard. Zeer jammer

Gaarne omruiling van de tablet omdat ik niet meer zeker bent van het product

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saturn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saturn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Bruijnaers