Klacht: Zeer slechte dienstverlening aankoopmakelaar Noort makelaars Haarlem

op 16 december 2017 over Noort Makelaars in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben gebruik gemaakt van het full service pakket van Noort makelaars Haarlem. Op hun website wordt aangegeven dat hij je dan “van A tot Z zal begeleiden”. Veel van deze begeleiding hebben wij niet gemerkt. Zo kregen we slechts twee keer email met woningen doorgestuurd die al weken op funda stonden. En tijdens en na de aankoop is hij eveneens in gebreke gebleven. Wij hebben de mazzel gehad te zijn ingeloot voor een nieuwbouwproject. Gedurende de inlotingsprocedure en vooral na inloting hebben wij niets meer van de makelaar vernomen. Als wij hem hierop aanspreken wordt gezegd dat wij hem hadden moeten benaderen. Dit is vreemd, aangezien wij hem als professional hebben ingehuurd en hij hierin het initiatief zou moeten nemen. Kortom, zeer slechte ervaring met Noort makelaars en €2000 lichter voor 1 uur dienstverlening!

Gewenste Oplossing:

Als er compensatie komt voor de gemaakte kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door jdavids