Klacht: Zeer slecht behandeld door de MAC dame in Douglas Utrecht

op 22 juli 2016 over MAC Cosmetics in de categorie Beauty & Wellness

Op donderdag middag 21 Juli 2016, heb ik een MAC foundation aangeschaft in Douglas Utrecht Vredenburg. Ik ben erg geschrokken over de manier waarop het verkoopster van MAC mij behandelde(een vrij dikke dame met blond haar, rond 172, tussen 25-30).
Ik was er in totaal misschien twee minuten(Mijn doel was slechts om een product opnieuw aan te kopen).
Maar in die twee minuten dat ik er was, heeft ze in de omgang zo ongelofelijk onbeschoft gedaan dat ik werkelijk met mijn mond open stond. Het kan dat de dame niet haar dag had, maar dan nog is een dergelijk gedrag binnen zakelijk context onacceptabel. Ik ben hier echt van geschrokken!
Ik heb in eerste instantie de foundation in alle verbazing gekocht, maar later heb ik besloten het product terug te brengen.
Dit omdat ik geen fijn gevoel meer heb bij dit aankoop.
Ik kies in het vervolg liever voor een merk met personeel die de grenzen van fatsoen niet overschrijden.
Ik kreeg door desbetreffend dame zo een slecht gevoel over mijn aankoop, dat ik liever nooit meer naar Douglas, en al helemaal niet meer naar MAC in Utrecht ga!

Ik zou graag MAC of Douglas Utrecht willen vragen in het vervolg beter toezicht houden over de omgang manieren van het personeel. Het is belangrijk voor het merk, dat de klanten een prettige winkelervaring hebben. En wat ik mee heb gemaakt was verre van prettig, het was ronduit onbeschoft.
Ik zou graag willen dat desbetreffend dame hierop aangesproken wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MAC Cosmetics

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MAC Cosmetics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.7