Klacht: Zeer onvriendelijk personeel, en geen productkennis

op 23 september 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ben al voor de 2e keer zeer onvriendelijk behandeld in de Bart Smith.

Bij het filiaal in hoge vught kwam ik met mijn zoontje rond 5 voor 6 de winkel in. En er werd gelijk schreeuwd dat ze gingen sluiten. Dit werd geroepen door 2 vrouwen  die bij de kassa stonden te kletsen.
Ik riep dat ik dat wist en ging verder kijken.
Op het moment dat ik het product had gevonden werd er nogmaals geschreeuwd vanuit de kassa dat ze gingen sluiten en ze keken ons zo raar aan vooral diegene met Bril en dubbele glazen.
 ik besloot weg te gaan zonder ruzie te maken.

Echt ongelofelijk zo onbeschoft. Er was nog genoeg tijd dus ik had het makkelijk kunnen kopen.
Maar blijkbaar was die extra omzet niet nodig.
Als klant kom ik dus niet meer hier.

Vandaag bij de Bart Smith in breda centrum was ik weer met mijn zoontje wezen kijken.
De vrouw met korte haren aan de kassa was zo druk aan het bellen er was geen tijd om wat te vragen.

Ik besloot zelf te zoeken  maar kon het niet vinden.

De vrouw met korte haren was weer zo druk met pakketjes uit te laden, totaal geen interesse in haar klanten.
Ik vroeg netjes aan haar of ik wat mocht vragen,  waarop niet eens netjes iets terug werd gezegt van ja tuurlijk of wat dan ook.

Ik vroeg wat ik nodig had maar het was niet duidelijk. Ik zei wat ik nodig had maar ze kende het niet waarop op werd gezegd nee dat verkopen wij niet.
Lekker makkelijk toch.
Totaal geen interesse in wat ik zocht.
Ik liep weg en bedankte haar. En achter me rug om zei ze ja je had wel wat duidelijker kunnen zeggen.
Echt een achterbakse verkoper.
ik keek haar nog aan maar ze was druk met een andere vrouwelijke collega.

Ongelofelijk dat dit weer gebeurt.
Totaal geen interesse in hun klanten, of het extra omzet wat ze konden binnenhalen.
Hier wil ik ook niet eens meer komen!

Tevreden zou ik zijn als ze wat manieren hadden.
Als je in een winkel staat dan moet je het beschouwen als je eigen winkel, en dan zorg je ervoor dat de klanten tevreden zijn en zo ook de deur uit gaan. Maar blijkbaar is dat ver gezocht in deze filialen.
En wat product kennis opdoen voor wat er nu allemaal in is mag ook wel.

Nu heb ik 2x een product laten staan door dit gezeik.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door nini1986