Klacht: Zeer ontevreden,en vooral de reactie van de bedreifsleider meneer King

op 05 augustus 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Vrijdag avond 4augustus om 22.00 uur na mijn dienst in het Ziekenhuis, een bestelling gedaan via de Drive in ter waarde van 29.20 euro, 1 variety box, 1 Burgbox zinger en 1 Twister.
Onderweg naar huis bleek de Twister niet in de zak bestelling te zitten.Terug gereden, parkeerplek zoeken, en naar binnen lopen. Tas met bestelling laten zien en bon.Er werd sorry gezegd en er werd een twister gemaakt en meegegeven. Vanmorgen aan de bedrijfsleider gegeven dat bij thuiskomst de bestellingen koud waren en niet lekker, van alle tijd die er over heen gegaan was. De Variety box met kip en de 3 zakjes patat waren erg slap en niet meer krokant warm.alleen de twister was goed warm. Kinderen ontevreden, hele gezin.
Ik gaf aan dat ik hier ook ontevreden over was en dit geen service is, en dat ik had verwacht dat de bestelling in zijn geheel terug genomen zou worden en nieuwe bestelling zou krijgen. In het gesprek gaf meneer King aan dat hij er met de manager over zou praten vanmiddag en dat ik een klacht bij u via de mail moest sturen. Vond het een zeer onvriendelijk gesprek, kwam er op neer dat ik weer met de zak terug moest en nieuwe vragen want dat had ik niet gedaan. Uit boosheid heb ik ook gezegd dat het dat de laatste keer is dat ik dat filiaal in alm buiten zou bezoeken, terwijl wij, dus mijn gezin daar vaste klanten zijn, en uit coulance een vergoeding vragen.

Hoop op een reactie van u over mijn klacht.
Met vriendelijke groeten, Mw Jonis-Bundel,
tel: 0643026126

wij zouden zeer tevreden zijn als wij een een nieuwe zak met verse, warme bestelling hadden mee gekregen.
Het is menselijk dat er iets vergeten wordt, maar er kan ook een klant vriendelijke compensatie tegen over staan dat je nieuwe bestelling krijgt, na zoiets, waar je als bedrijf weet dat als er bepaalde tijd overheen gaat de versheid en warmte van gebakken kip en patat minder wordt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Jonis