Klacht: Zeer ontevreden

op 31 mei 2020 over Frank.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin maart een halter-set besteld waarna ik te horen kreeg dat deze pas begin juni zou worden geleverd. Op 31 maart de bestelling geannuleerd zonder tegenreactie van Frank. Op 21 mei krijg ik tot mijn verbazing een mail dat de bestelling onderweg is. Vervolgens 3 keer gemaild (bellen kan niet) dat ik de bestelling al op 31 maart heb geannuleerd En deze niet wens te ontvangen. Wederom geen enkele reactie vanuit Frank en vervolgens wordt de bestelling thuis bezorgd. Retourformulier aangevraagd waarop ook weer geen reactie komt en vervolgens het pakket op eigen kosten €13,95 moeten retourneren. De reden dat ze niet reageren is natuurlijk omdat ze niet voor de retour kosten willen opdraaien.

Gewenste Oplossing:

Mijn retour kosten terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Frank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Frank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]