Klacht: Zeer onbeleefd en brutaal geholpen!

op 30 mei 2016 over RRS in de categorie Loodgieters

Gister gebeld betreft mijn toilet die verstopt is.
Ik geef netjes aan dat ik hoogzwanger ben en helaas toch even naar buiten moet (ziekenhuis), maar binnen een uur zeker terug zal zijn. Mevrouw aan de telefoon zegt nog tegen mij “binnen nu en een uur zullen ze er niet zijn, binnen nu en 2 uur durf ik niet te zeggen”. Aangezien mijn ziekenhuis 10 min van mij vandaan is, wist ik zeker dat ik binnen een uur terug zou zijn. Word ik gebeld na 30 min dat monteur voor de deur stond en dus nu een nieuwe afspraak moeten maken. Mevrouw aan de telefoon was heeel, maar dan ook heel onbeleefd en brutaal!!!! Ze maakte mij uit voor leugenaar toen ik meldde dat er werd gezegd “binnen een uur zijn ze er niet”. Heel en heeel slecht service! Nu kan er de eerst volgende dag iemand komen (kan duren van 08.00 tot 18.00 uur !!!!!!!!!!) Wie verzint dit? Zeer ontevreden over jullie service en dat ook nog terwijl ik hoogzwanger ben !!

Wanneer ik voortaan niet een HELE dag hoef te wachten voor 1 persoon en niet uitgemaakt word voor leugenaar door iemand die alleen de planning doet, dus niet weet wat ik eerder heb besproken met een totaal ander persoon!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. T