Klacht: zeer mager aanbod van mogelijkheden

op 27 juli 2017 over GiftFor2 in de categorie Internetshops - Cadeau's

Ik heb de afgelopen weken twee karten van gift for you gehad. Eenmaal voor een borrel voor twee en eenmaal hapje eten voor twee.
leuk hoor!! Wij wonden in Alphen aan den Rijn, toch een gemeente met 100.000 inwoners maar geen enkel restaurant doet mee of staat beschreven. De dichtstbijzijnde gelegenheid is in Leiden waar we kunnen kiezen uit één gelegenheid in beide gevallen. Nou ik ga voor een borrel niet naar Leiden om daar duur te parkeren en geen keuze te hebben. Dus ik ben zeer teleurgesteld.

Wanner ik, of de card kan inwisselen voor geld, of meer keuze heb in plaatsen van besteding.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftFor2 over deze klacht.

Bericht van GiftFor2

2 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Uiteraard streven wij ernaar om in elke plaats meerdere locaties aan gesloten te hebben. U zult begrijpen dat dit onze prioriteit is, maar wel enige tijd kost. Wij zijn daarom elke dag bezig met het aansluiten van nieuwe locaties en dan vooral in de grote steden. Uiteraard stellen wij uw feedback op prijs. Wij hopen dat u ondanks uw klacht alsnog genoten heeft van onze belevenis en zien u graag terug voor een nieuwe GiftForYou. Wanneer u nog geen gebruik heeft gemaakt van uw GiftForYou kunt u hem ook omruilen naar een andere belevenis.

Reactie van de melder van de klacht johndeboer

2 maanden geleden - Ik heb drie dagen geleden met een van Uw medewerksters gesproken en ik zou een code krijgen voor twee nieuwe belevenissen. Tot op heden niets gezien. Zou graag gedurende mijn vakantie gebruik willen maken van mijn kado's. Mijn e mail adres is: john@johndeboer.net - hier zou ik ook de nodige code's op krijgen. hoor gaar met spoed van U. john de boer

Bericht van GiftFor2

2 maanden geleden - Beste heer de Boer, Volgens onze gegevens zijn de mails op 25 Jul 2017 om 15:59:09 verstuurd en nogmaals op 28 Jul 2017 om 13:52:09. Misschien zijn ze in de spamfolder terecht gekomen? Fijne vakantie! Groet, GiftForYou

Alle klachten die gemeld zijn door johndeboer