Klacht: Zeer klantonvriendelijk

op 27 mei 2020 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik ben niet snel ergens ontevreden. Maar over mijn bezoek aan Brainwash kappers in de Theresiastraat, ben ik zeer ontevreden. Ik belde eerst vanochtend naar een ander filiaal in Den Haag om te vragen of ze ‘s middags plek hadden voor wassen,knippen,föhnen. Die plek hadden ze, maar niet als het om model föhnen ging. Daarom belde ik een ander filiaal, namelijk de Theresiastraat. Zij hadden wél plek voor wassen,knippen en model föhnen. Om 17:30 kon ik terecht. De toon was al gelijk gezet toen ik binnenkwam: ‘Kan ik je helpen offe?!’ Ik zei dat ik een afspraak had dus mocht ik plaats nemen. Ik voelde me niet echt op mijn gemak maar besloot positief te blijven. Mijn haren werden zonder ‘passie voor het vak’ gewassen. Eenmaal in de kappersstoel begon de kapster gelijk over hoe droog mijn haar was. Ik legde uit dat ik mijn haar veel stijl en dat ik lange tijd niet naar de kapper kon. ‘Gelijk mee kappen’ was haar advies. Weer liet ik het gaan, ik snapte haar punt. Ze vroeg wat ik met mijn haar wilde. Ik zei een lange bob in laagjes. Dit kon volgens haar niet omdat een bob altijd kort is. Apart vond ik, want in het verleden heb ik bij andere kappers al jaren mijn haar zo laten knippen. Ik kreeg het idee dat ze er geen zin in had. Ik voelde me zó bezwaard en omdat deze vrouw zó lelijk deed, heb ik niks gezegd. Ook wilde ze het niet in laagjes knippen omdat dat minder mooi was volgens haar. Ze is 10 min bezig geweest en heeft het niet in model geföhned. Daar kwam ik juist voor. Achteraf voel ik mij stom dat ik niks heb gezegd. Maar ik was echt verbaasd over hoe deze vrouw met mij omging. Toen ze het droog had geföhned zei ze dat ze het zo ook wel stijl genoeg vond en de stijltang thuis gebruiken dus niet nodig was. Na droog föhnen (zonder kammen) zit het behoorlijk wild dus ik zei dat ik het niet stijl vond. Dit was de enige keer dat ik wat zei. ‘Dan zit het tussen je oren’ was haar antwoord. Ik zei dat mijn omgeving een slag in mijn haar ook mooi vond maar ikzelf dat niet vind. Hierop zei ze ‘dus iedereen liegt behalve jij zeker’. Ik wilde niet langer in deze zaak zijn. Ik heb afgerekend en ben weg gegaan. Ik dacht bij mezelf, ach mijn haar is tenminste weer lekker geknipt dat geeft mijn haar een boost. Maar eenmaal thuis viel zelfs mijn vriend op dat het ook nog eens slecht is geknipt. Ik voel me heel rot over dit bezoek.

Als er naar mijn wensen was geluisterd en ik met passie was geholpen zou ik tevreden zijn. Als mijn wensen niet haalbaar zijn is dat prima maar het had vriendelijker gekund. Ook verwacht ik iemand die verstand heeft van het vak, aan mijn haar te zien heeft deze dame dat niet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant27