Klacht: Zeer invriendelijk tegen het agresieve aan

op 14 september 2017 over consumind.nl in de categorie Promotiewerkzaamheden

Meerdere maken gebeld door Consumind. Ook aangegeven dat ik niet meer gebeld diende te worden. Nu vanmorgen wederom gebeld. Volgens deze jongen hadden zij mij nooit gebeld. Ik gaf aan dat ik net een nieuw contract had. Volgens hem kun je daar makkelijk vanaf. Wil ik niet. Ik heb aangegeven dat ik geregistreerd sta bij bel je me niet register. En toen werd en op een zeer onvriendelijk opgehangen.

Gewoon stoppen als daarom gevraagd word. En het personeel eens aanspreken over de agressieve toon.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar consumind.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door consumind.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat consumind.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

consumind.nl

Heeft op 14 september 2017 om 15:44 geantwoord

Geachte mevrouw van der Vijver,

Vervelend te lezen dat u ontevreden bent over onze diensten. Uit de gegevens blijkt dat u uw gegevens heeft achtergelaten op Facebook, bij de win actie van de elektrische fiets op 14-08-2017. Hierbij gaat u akkoord met de voorwaarden dat een budgetcoach u telefonisch benadert. Uw goedkeuring overschrijft uw eerder aanmelding bij het bel-me-niet-register, wij mogen u dan ook benaderen met uw goedkeuring.

Wij hebben u getracht te bereiken op 7 en 11 september, echter kregen wij uw voicemail te horen. Op 14-09-2017 spreekt mijn collega u wel en geeft aan dat wij u nog niet te woord hebben gestaan. U geeft aan te willen weten wat onze dienst is, waarop mijn collega zijn verhaal doet. Wanneer u aangeeft dat u geen interesse heeft, verteld mijn collega dat u wordt doorgezet naar het bel-me-niet-register. U wordt doorgezet naar het register, om uw goedkeuring in te laten trekken. Voor meer informatie over het bel-mij-niet-register wil ik u adviseren op hun website te kijken.

Mijn collega is totaal niet agressief, vervelend als u dit zo ervaren heeft. Uw telefoonnummer is verwijderd uit ons systeem, naar aanleiding van het contact.

Klantenservice Consumind.

Heeft op 14 september 2017 om 21:21 geantwoord

Het is gewoon niet waar dat er gebeld is. Ik heb namelijk geen voice mail. dus erg vreemd.... Maargoed mijn nummer is uit het systeem en ze zoeken het maar uit.

Bericht van consumind.nl

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Vijver, Alle gesprekken worden opgenomen om dit soort dingen na te kunnen gaan. Uw telefoonnummer is inderdaad verwijderd uit ons systeem nu. Met vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Alle klachten die gemeld zijn door Lisettevdb1982