Klacht: Ze blijven mailtjes sturen

op 24 juli 2017 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Zelfs wanneer je je hebt uitgeschreven, blijven ze mailtjes sturen, met alle gevolgen van dien.

Zelfs zodanig, dat er een rekening gepresenteerd wordt waar je U tegen zegt.

Zelf heb ik het vorig jaar mee gemaakt dat ik voor een maand had ingeschreven € 19,95 en op een gegeven moment een rekening gepresenteerd kreeg van € 70,00 terwijl ik al had opgezegd.
Deze heb ik betaald omdat er gedreigd werd met DEURWAARDER.

Met vriendelijke groet, A.

Tevreden, geen mailtjes meer ontvangen, wanneer je je uitgeschreven hebt.

Is dat zo moeilijk ?
Als je niet thuis bent , ben je niet thuis.

M.a.w. dit is OPLICHTERIJ

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 25 juli 2017 om 08:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Altena,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod.

Op deze inschrijving staat GEEN betaald abonnement geregistreerd en heeft ook NOOIT een betaald abonnement geregistreerd gestaan.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mischa1999