Klacht: Xxl-hose tuinslang binnen garantietermijn kapot.

op 07 juli 2017 over Zon Webwinkels in de categorie Websites - Building en Hosting

Op 23 maart j.l heb ik een tuinslang gekocht via dit bedrijf. Bestelling 1724.
De slang was na 2x te zijn gebruikt kapot. Lekkage. Deze klacht gemeld op 22 juni j.l.
Er kwam geen reactie. Nogmaals via hetzelfde contactformulier een melding gemaakt. Ook hier kwam geen reactie op.
Uiteindelijk heb ik via een andere manier contact gelegd met het bedrijf, dat telefonisch niet bereikbaar is, nl. via een mailadres op de website.
Hier kwam wel een reactie op.
Ik had een foutief mailadres gebruikt was de reactie. Het adres was niet fout. Hoe kan een contact formulier op een website fout zijn? Het enige wat je krijgt als je via dit contactformulier contact zoekt met het bedrijf is een melding dat zij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Dit gebeurt echter allemaal niet officieel. Zonder aantoonbaar bewijs van mijn melding kan ik nu geen gebruik maken van de garantietermijn van een tuinseizoen ( 3 maanden).
Verder naar de mailing met iemand van zo’n webwinkels. Na beschuldigd te zijn van verkeerd handelen, op een onpersoonlijke arrogante manier te woord te zijn gestaan, ben ik dus nergens. Mijn tuinslang is kapot en mijn geld is niet waar het hoort.
Blijkbaar vind het bedrijf het geen probleem om zo te handelen. Ik heb toch echt wel anders geleerd.

Geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zon Webwinkels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Best1724