Klacht: XMS slechte klachtafhandeling, loze beloften.

op 24 december 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Mijn aansluiting is vanaf half augustus maar er is toch vanaf 30 juni gefactureerd ik moet dus nog rond de 100euro gecrediteerd krijgen. Ook is er voor mijn setupbox 249euro berekend terwijl dit 99euro moet zijn. Nog een credit tegoed van 250euro. Jammer dat nu na 6 keer bellen ik moet horen van de helpdesk dat deze klacht niet bekend is en dat wordt ontkent dat mijn abo vanaf half augustus is ingegaan. Klein licht is dat ik het gesprek van 28 sept 2012 met de Dhr. Verbeek van de helpdesk heb opgenomen waarin wordt vermeld dat de financiele admin dit zal corrigeren. Ik heb de geluidsopname van de laatste 3 minuten van het gesprek met dhr. Vereek bijgevoegd. Het complete gesprek hebben jullie waarschijnlijk zelf ook nog. Maar let wel dit is slechts 1 van de 6 x dat ik hierover heb gebeld en nu wordt dus ontkend dat zo’n probleem ooit heeft bestaan. Ik ben ten einde. Ik hoop dat jullie mijn klacht nu eens serieus nemen.

Uiteraard wil ik het geld retour wat XMS teveel heeft berekend. En alle uren dat ik hiermee bezig ben? Lijkt me wel zo netjes. Jammer dat de helpdesk zo slecht functioneert. Ik wil iedereen aanraden zijn gesprekken met XMS op te nemen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 02 januari 2013 om 14:16 geantwoord

Beste mevrouw Van den Bedem,

Wij hebben aan onze financiële administratie gevraagd dit uit te zoeken. Zij zullen zo nodig de te veel betaalde kosten crediteren op de volgende factuur.

Sophie
XMS Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Avdbedem