Klacht: X corruptie , valse aangiftes en leugens

op 29 december 2015 over Sociale dienst in de categorie

deze persoon. X. hoort niet in de sociale maatschappij thuis. deze man heeft mijn belooft te helpen . afgelopen januari 2014. maar omdat ik bewijs had tegen hem dat hij zijn werk niet gedaan had. heeft hij vervolgens dmv valse aangiftes tegen mijn. voor elkaar gekregen dat ik gearresteerd werd. gewoon plotseling uit het niets hierdoor niet alleen mijn baan kwijt . Maar ook mijn uitkering. ik kwam 7 januari aan bij de Socialen Dienst Bommelerwaard 7 maanden later nog steeds geen donder uitgevoerd door de SDB met in het bijzonder X.
ook heeft hij gezorgd dat er verhalen compleet omgedraaid worden zodat deze leugens altijd nadelig zijn voor cliënt. dit noemt men machtsmisbruik. Ergste van allemaal ik kwam bij deze man na een verschrikkelijke brand te hebben meegemaakt . waarna ik helemaal niks meer had . nog geen tandenborstel !!!!
mijn verhaal gedaan ….maar ben gewoon vanaf begin af aan bedondert en voorgelogen had weinig schuld nu veel . Geen werk geen hulp geen uitkering en hij heeft er voor gezorgd dat ik overal een pandontheffing heb waardoor ik alleen naar terecht kan door de SDB geselecteerde 2 hulpverleners. zodat dit verhaal niet naar buiten lekt……..
deze mensen noemt zich eigen nog christen ook Geloof of geen geloof, door dit type mensen is er veel geweld in de wereld. leugens machtsmisbruik corruptie fraude ga zo maar door.Ben nu een jaar verder. Sta er nu 10 x slechter voor als toen . Had ook anders gekund. ik weet niet waar dit naar toe leid. ik zit er mee en krijg ook nog een werkstraf erbij omdat ik na 8 maanden zonder enige hulp. wat woorden uit wanhoop te hebben gezegd.

dus SDB IN HET KORT
JE KOMT VOOR HULP
ZE BELOVEN JE HULP
GEVEN DEZE HULP GEWOON NIET
WAARNA IRRITATIE ONTSTAAT
WAARDOOR SDB ZIJN KANS ZIET OM ZO HUN EIGEN FOUTEN WEG TE SPELEN.
EN DE PERSOON DIE DE HULP HET HARDST NODIG HEEFT EEN MES IN ZIJN RUG TE STEKEN DMV VALSE AANGIFTES TE DOEN. ZODAT JE RECHT ONTNOMEN WORD WAARDOOR JE AUTOMATISCH GEEN RECHT VAN SPREKEN HEBT.
IK HEB WERKELIJK DIVERSEN MAPPEN VOL MET DOCUMENTATIE ALS BEWIJS DAT ER GELOGEN IS . EN NIEMAND DIE MIJ HELPT OF ER IETS MEE DOET.

ALS DIT SOORT MENSEN TERECHT WORDEN GESTELD.

DAT IK MIJN RECHT WAT MIJN IS AFGENOMEN TERUG KRIJG. EVENALS DE VERKLARING GOED GEDRAG DIE IK DOOR HEM ZIJN LEUGENS BEN KWIJTGERAAKT.

IK KWAM SERIEUS ALS ERNSTIG SLACHTOFFER DAKLOOS AAN BIJ DE SDB . X ZORGDE DAT DE ROLLEN OMGEDRAAID WERDEN ZODAT DE SDB SLACHTOFFER WAS EN IK VERDACHTE . HOE SLECHT KAN EEN MENS ZIJN.
DIT ZIJN GEEN MENSEN. HEB ER GEEN WOORDEN VOOR. DIT SOORT FIGUREN ZIJN GEEN WOORDEN WAARD EIGENLIJK.
HOOP DAT HIER EENS IETS MEE GEDAAN WORD DOCUMENTATIE VOLGT NOG.......

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door binkie1512@gmail.com