Klacht: Woonplaats onbekend?

op 06 mei 2016 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Vanavond is er een ongeval gebeurd voor ons huis, nu wonen wij aan een vrij drukke straat waar 80 km per uur mag worden gereden, er was een auto op een stilstaande taxi gereden… Ik heb meteen 112 gebeld en op het moment dat ik de plaats van het ongeval door gaf werd mij gevraagd of die plaats echt bestond, dit terwijl ik voor alle zekerheid al plaats en gemeente door had gegeven??? Dat men niet van alle plaatsen weet waar het ligt snap ik best maar ik verzin toch niet een woonplaats??? Pas toen ik een iets bekender dorp doorgaf werd ik doorverbonden.
Nu was het allemaal niet heel ernstig maar er waren wel 2 kleine kinderen bij betrokken waarvan een jochie van een jaar of 8 in de berm lag.

Ik weet niet of ze bij het landelijke meldpunt een programma hebben dat ze kunnen zien waar ze kunnen zien waar welke plaats ligt, dan kan men adequater reageren en anders niet de vraag stellen of de plaats echt wel bestaat maar meteen vragen welke grotere plaats er vlakbij ligt. Ik en met mij de hele buurt vind dit dus niet kennen. De slogan is toch 112 als elke seconde telt?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monike