Klacht: Woon in Buitenland en Beslastingdienst eist geld wat nooit uitbetaalt was.

op 03 augustus 2016 over Belastingdienst in de categorie

Wij hebben een Vollstrecking gekregen van Duitsland, die door Belastingdiesnt is opgeist.

Het gaat om een bedrag van 1.900 moeten we meteen betalen.

Dus ik bel de Belastingdiesnt, Die dame bekijkt alles en zet dat we nog Zorgtoeslag hebben ontvangen in het Jaar dat we niet meer in NL woonden op een rekeking die allang gesloten was.

De rekening van de Zorgtoeslag is 841 euro, plus 1100 euro boete van Duitsland. Dank u Wel Belastingdiesnt.

De dame zegt ook nog dat nog een rekekning open is van ongeveer 1200 euro voor de inkomensbelsating. Waar ik eigenlijk in mn 14 jaar in NL nie gewerkt hebt, en ook nooit een inkomens belasting had moeten invullen.

In Duitsland op mn eerste adres, had ik een paar keer Brieven ontvangen van de Belastingdiesnt, waren rekeningen die we dan betaalt hebben. Toen zijn we verhuißd, en nu krijg ik een brief dat ik eerst 1900 euro moet betalen van een rekening die in 2012 gestuurt was op mn OUDE adres. Dat kon ik ook bewijzen dat ik daar niet meer woon. In Duitsland worden ook brieven terug gestuurt, als de Naam niet gelijk is als de ontvanger van de brief.Dus de Belsatingdiesnt heeft bericht gehad dat we niet meer daar woonen.

Die dame aan de telefoon wou me niet eens helpen of iemands de telefoon geven. Ik kan alles bewijzen maar ze wou niet luisteren en zei : HET IS NU EENMAAL ZO, Gewoon Betalen. En ze vond ook dat ik ook als ik 30 jaar later verhus het altijd door moet geven aan de Belastingdiesnt. Ik ben belasting betaler in Duitsland. Ik ontvang nik smeer van NL maar toch nog proberen eBelasting van mij opteisen.

Wat ik ook vreemd vind is dat ik Inkomenbelasting moet betalen, van Inkomens Dat ik niet eens had. Ze zei : Wij zijn vanuit gegaan wat u zo verdiende.

Sinfs waneer kan de belastingdiesnt niet zien of ik werk of niet.

Als de belastingdiesnt het feit accepteert dat ik niet gewerkt heb in NL. En de Inkomens belasting terug trekt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yorihisa