Klacht: Woedend op Capabel

Dit is mijn 2de opleiding bij capabel en hierna wilde ik Hbo gaan doen bij Capabel maar dat gaat het niet worden. Want ze houden geen rekening met je
Ik sta voor morgen ingeplant voor 5 examens, ik heb vorige week een mail gestuurd dat ik de eerste
Examen niet ga redden omdat ik naar het ziekenhuis moet na aanleiding van mijn operatie. Dit was een onverwachtse afspraak en ook de enige mogelijkheid om op consult te komen. Daarnaast heb ik morgen ook Suikerfeest en dat maakt Christ Klerks helemaal niks uit. Totaal geen begrip, ik vindt het schandalig dat ik op 1 middag
5 verschillende examens krijg, als of ze erop uit zijn dat ik het niet haal.

Advies was in examen bureau te mailen maar die mailen volgende week als je geluk hebt terug.

Ipv 5 examens er maar 2 of 3 afleggen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 28 oktober 2016 om 12:55 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht hebben wij mevrouw El Yaacoubi in juli 2016 gevraagd om haar studentennummer via klacht.nl door te geven, zodat we de klacht in behandeling konden nemen.

Zij heeft tot nu toe niet gereageerd.

We nemen aan dat zij de klacht niet meer afgehandeld wil zien.

Namens klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Mijn verhaal.