Klacht: Winkel gesloten

op 27 juni 2016 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij hadden online gebak besteld voor mijn zoontjes verjaardag bij multivlaai en zouden dat afgelopen zaterdag 25-6-2016 op gaan halen in Helmond . Toen we daar aan kwamen was de winkel gesloten en hing er een briefje op de deur : wegens omstandigheden gesloten.

Nou kan ik me voorstellen dat dit kan gebeuren , maar wat ik dan echt niet begrijp is dat wij hier helemaal niet over geïnformeerd zijn : geen telefoon, geen mail met daarin de mededeling dat onze bestelling vanuit een andere vestiging toch geleverd kan worden.

Nu moest ik een half uur voordat het feest begon ergens anders gebak zien te regelen. En natuurlijk zat daar het favoriete gebak van mijn zoontje niet bij . Ik heb nu al 2 keer naar deze vestiging gebeld maar zij zijn telefonisch niet bereikbaar.

Ik had het enorm kunnen waarderen als onze eigen bestelling vanuit een ander filiaal was bezorgd. Excuses voor het ongemak zou ook op zijn plaats zijn .

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multivlaai

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multivlaai nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 10:05 geantwoord