Klacht: Wildwaterbaan

op 01 augustus 2017 over Wereldtuinen Mondo Verde in de categorie Cafés en Restaurants

Hallo,

Mijn vriend en ik waren vandaag een gezellig dagje uit in mondoverde in landgraaf wat een hele gezellige dag moest worden is afgelopen met een naar einde. De hele dag hebben we genoten van het mooie park na alles bezocht te hebben waren we aan het einde van de dag toch benieuwd naar de nieuwe wildwaterbaan wat er gekomen is, wij met volle vertrouwen in de waterbaan en bij de 2 e helling ( niet de stijlste) vlogen we allebei helemaal naar voren met een harde snelheid naar de voorkant van de boot ( terwijl we ons vasthielden) daardoor ben ik kei hard met mijn knieën tegen de voorkant aangeklapt en van de pijn bijna flauwgevallen in het bootje. Ik ben meteen naar huis gegaan en naar de dokter geweest en heb hier een hevige gekneusde knie aan overgehouden.

Ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen zodat ik de laatste klant ben die dit gebeurd

Met vriendelijke groet

Josje Rutten

Ik zou het fijn vinden als ze nog eens de waterbaan goed nakijken en mij tegemoet komen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JosjeR