Klacht: Wijzigingen dienstregeling Utrecht

op 09 januari 2014 over GVU in de categorie klachtmelden

Geachte dames en heren, ik ondervind veel hinder van het feit dat U de voorheen genoemde lijn 8 niet meer laat stoppen op de Eijkmanlaan halte Winklerlaan.
Mijn fysieke gezondheid is bijzonder slecht. 400 meter lopen naar de Gaard om daar lijn 5 te nemen is te zwaar voor mij.
Lijn 55 gaat maar tweemaal per uur, dat betekent heen en vooral terug lang wachten, iets wat mij zee zwaar valt. In de avond gaat deze lijn zelfs maar eenmaal per uur.
Vooral de terugweg vanaf het station is een Kwelling:
Men kan niet zitten op het Centraalstation. De stoep van de halteplaats aldaar is smal, het is er druk, en er is maar een heel smal dak, waardoor men vaak nat wordt.
Kortom ik vind dit een enorme achteruitgang, hetgeen mijn gebruik van de bus minder doet worden. Het isoleert oudere mensen, zeker die een ernstige kwaal onder de leden hebben.

Als er een bus op de Winklerlaan viermaal per uur stopt, en 's avonds minimaal tweemaal per uur.
Betere voorzieningen voor mensen slecht ter been en met een zwakke gezondheid bij de halteplaats lijn 5 en 55 op het centraalstation westzijde!
Men moet kunnen zitten, bovendien tochtvrij en droog.
We leven niet meer in de Middeleeuwen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVU

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rups