Klacht: Wijziging reservering niet mogelijk?!

op 17 juli 2017 over CitySpa Savarin in de categorie klachtmelden

“Het wellness center dat er alles aan doet om aan uw hoogste verwachtingen te voldoen. Rust en ontspanning staan bij Cityspa Spavarin centraal.” Met deze openingstekst op de website willen wij graag ons Spa avontuur met Spavarin aangaan. Helaas start ons avontuur voor een uitstekende belevenis al met één – nul achterstand.

Wij hebben een reservering geboekt voor Wellness arrangement op 23 juli as. en willen deze graag verplaatsen naar een andere datum i.v.m. privé omstandigheden. Volgens de reserveringsvoorwaarden op hun website kan de wijziging 48uur voor het gereserveerde tijdstip kosteloos doorgegeven worden. Op 15 juli jl. (één week voor datum) hebben wij u, per e-mail, dit kenbaar gemaakt. Echter kregen wij een reactie van Spavarin dat onze reservering niet “nogmaals” verplaatst kan worden.

Op de website / voorwaarden kan ik niet herleiden dat een maximaal aantal wijzigingen is toegestaan. Ook bij de bevestiging van de reservering van 23 juli jl. is niet aangegeven dat de reservering niet meer gewijzigd kan worden. Zij bieden ons de mogelijkheid om de reservering te annuleren, waarbij de gemaakte kosten bij Groupon verloren gaan volgens de Grouponvoorwaarden, of de afspraak laten staan en met een onplezierig en gedwongen gevoel de wellness te ervaren.
Uiteraard gaan wij niet vanuit dat dit de uitgangspunten zijn van S(p)avorin. Ook wij streven voor een ultieme Spa beleving.

Wij willen graag onze afspraak verzetten naar een andere datum.
Indien dit niet mogelijk is zijn wij erg benieuwd naar de exacte reden van afwijzing en op basis van welk reglement zij dit baseren.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar CitySpa Savarin over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Choi