Klacht: Wijzigen van vlucht

op 08 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb naar Marokko alhoceima geboekt tot 15 augustus. Mijn vlucht is nu gewijzigd zonder dat ik er op de hoogte van ben gebracht ik heb het via via moeten horen. Ik heb meerdere malen de reisbureau bezocht en erop gehamerd of ze zeker wisten dat de vlucht niet meer gewijzigd zou worden. Hun hebben mij beloofd dat dit niet zou gebeuren. Ik heb dus in marokko een huisje geboekt tot 15 augustus en daarna trekken de volgende vakantiegangers in. Ik kan nu nergens terecht.. hotels zijn duur en mijn geld is op zo aan het einde van mijn vakantie. Wat moet ik nu?

Ik ben tevreden als ze mijn hotel al zouden vergoeden zodat ik ergens terecht kan.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Nuhr

Heeft op 01 september 2016 om 14:15 geantwoord

Geachte mevrouw Nadia Afakkir,

Graag zouden we tot een oplossing willen komen. Zou u deze reactie willen mailen naar klantenservice@nuhr.nl. Graag met vermelding van een reserveringsnummer. Wij zullen dan direct één en ander nakijken en zien hoe wij tot een oplossing kunnen komen. Onze excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet,

Nuhr.nl
After Sales

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia Afakkir