Klacht: Wijze van behandelen klant

op 11 januari 2014 over Erotiekstore.com in de categorie klachtmelden

Ben over het volgende zeer onstemd.
Via het contactformulier van erotiekstore.com heb ik de vraag gesteld op welke wijze het product, de Oxballs HUNG Cockring Black verstuurd zou worden, in een doos of als brievenbuspost. Het antwoordt dat ik in eerste instantie kreeg was, zoals ik wil het verstuurd kan worden. Hierop geef ik aan het graag als brievenbuspost te willen ontvangen. Het antwoordt dat hierop volgt is,

U wil het gewoon laten versturen.
Daar doen we niet meer aan.
Omdat er teveel gestolen wordt.
Of ze gooien het in de brieven bus van de buren,met u naam er op.
Daarom wordt alles aangetekend verstuurd.

Buiten het feit dat ik dit al zeer kortaf vindt, vind ik het antwoordt ook nergens op slaan en vol staan met aannames. Er wordt immers gesteld dat, als het al bij de buren in de bus zou belanden, deze het ook openmaken. Na aangegeven te hebben dat ik het jammer te vinden dat deze mogelijkheid niet meer wordt aangeboden, omdat je in mijn ogen als klant vrij moet zijn in het kiezen van de verzendwijze en nu verplicht bent om thuis te blijven, aangezien voor ontvangst getekend moet worden, blijft het stil. Als ik vervolgens nogmaals reageer mer de opmerking het jammer te vinden dat men niet reageert op klachten komt een antwoordt dat werkelijk alles slaat, namelijk “Weet niet waar u het over heb”. Nadat ik hierop heb laten weten dat het laatste woord hierover nog niet is gezegd, geeft medewerker Rein van de klantenservice doodleuk als antwoordt “Ga even in het bos spelen”. Voor mij is dit werkelijk het toppunt. Zo ga je niet met klanten om.

Excuses van medewerker Rein voor de onbeschofte benadering en het negeren van mijn klacht. Daarnaast zou ik het product de Oxballs HUNG Cockring Black alsnog als brievenbuspost willen ontvangen. Het spreekt voor zich dat ik niet meer bereid ben om het volledige bedrag te betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Erotiekstore.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Erotiekstore.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RTemmink